BLOG NO ACTUALITZAT - NOVA WEB: http://esterbach.wordpress.com/

Blog no actualitzat. A partir d'ara trobaràs la informació a https://esterbach.com/

Per a més informació: esterbachcobacho@gmail.com


dimecres, 11 de maig del 2011

Logo dansarí de Google

Aquest matí m'he trobat dos missatges de dues persones que em coneixen i que sense saber-ho han utilitzat gairebé les mateixes paraules. La vida no deixa de sorprendre'm... Una em deia "mira avui el logo de google, t'agradarà!" i l'altra em deia "Has vist el logo de Google avui?. T'agradarà!"

Així que he obert la pàgina de Google i després de veure el logo...estava clar què passaria...

...efectivament, "M'ha agradat!".

Gràcies Marina i Joan per conduir-me cap aquest logo i per intuir tan bé...

Bonica aquesta fusió de Google entre el món tecnològic i el món de l'art...




Amb el logo d'avui, Google commemora el 117è aniversari del naixement de la gran ballarina i coreògrafa Martha Graham (1894-1991), una de les pioneres de la dansa contemporània. Recullo a continuació algunes frases de la Martha Graham sobre el cos i la dansa:

"Cuando empecé, no me interesaban los personajes o las ideas. Mi interés fundamental era el movimiento. No me interesaba resultar hermosa a los demás, sino expresar el verbo profundo de mi cuerpo a través de mis movimientos"

"El cuerpo es capaz de decir aquello que las palabras no pueden"

 "La danza es el lenguaje sagrado del cuerpo"