BLOG NO ACTUALITZAT - NOVA WEB: http://esterbach.wordpress.com/

Blog no actualitzat. A partir d'ara trobaràs la informació a https://esterbach.com/

Per a més informació: esterbachcobacho@gmail.com


divendres, 7 de setembre del 2012

Entrevista sobre les meves classes a Regió 7

Aquesta és l'entrevista sobre les meves classes de relaxació i dansa creativa que ahir va sortir publicada al Regió 7, el diari de la Catalunya Central.

Moltes gràcies Jordi Largo per aquest article, pel teu interès en el que faig, per escoltar tan bé i sobretot per la teva amabilitat.

Moltes gràcies també a totes les persones que feu córrer la veu sobre les meves classes i m'ajudeu a arribar a un públic més ampli. Com sempre comento, per molta publicitat que faci, se que en aquests casos el boca-orella és el que acaba funcionant d'una manera més efectiva.

I vull acabar donant especialment les gràcies a tots els i les alumnes que veniu a les meves classes. Gràcies pel vostre recolzament, per dedicar un temps de la vostre vida a  les meves classes i permetre'm que segueixi gaudint d'aquesta feina que tant m'agrada.